Met onze werkwijze willen we een optimaal resultaat behalen. Naast het stappenplan is onze klantenservice iedere werkdag bereikbaar voor tips en advies. Zo sta je er nooit alleen voor! 

1

Energiescan & advies

Tijdens de energiescan brengen we de huidige situatie van het pand en/of wagenpark op locatie in kaart. We bespreken jouw duurzaamheidsdoelen en kijken welke energiebesparende maatregelen je al genomen hebt. We maken samen met jou een energiebesparingsplan en geven je hierbij persoonlijk advies.
2

E-Designer

Je persoonlijke energiebesparingsplan verwerken wij in de E-Designer. Daarbij wordt de software gekoppeld aan je slimme meter, zodat het plan gerelateerd is aan je energieverbruik. We geven je inzicht in de besparingsmogelijkheden en je netto besparing in euro's en CO2. Allemaal gebaseerd op jouw situatie. Je hebt 24/7 toegang tot de E-Designer.
3

Subsidies

Alle handvatten om op een concrete en efficiënte manier energie te besparen zijn er. Nu is het tijd om aan de slag te gaan! We helpen je bij het uitvoeren van de maatregelen en bekijken welke subsidie het best bij jouw situatie past. We maken de subsidieaanvraag voor je in orde en zorgen ervoor dat je de juiste keuzes maakt bij het uitvoeren van de maatregelen.
4

Updategesprek

Ieder half jaar hebben we contact over de voortgang van je besparingsproces. Aan het eind van het jaar actualiseren we het energiebesparingsplan. Hierbij kijken we onder andere of alle energiebesparingsacties nog van toepassing zijn en welke nieuwe besparingsacties interessant voor jou zijn. In combinatie met de monitoring van de E-Designer zorgt dit voor een gemiddelde energiebesparing van 27%.
5

Afmelden energiewetgeving

Indien je dienst te voldoen aan de Informatieplicht Energiebesparing of EED, dan regelen wij dit voor je bij het RVO: wij stellen de rapportages op en zorgen voor de afmelding. Energielabel nodig? Wij zorgen ervoor dat een erkende EPA-U adviseur jouw pand komt inspecteren.